Helgens stora upptäckt

Jag har en stor upptäckt att dela med mig av! Något som jag tror det största delen av sveriges befolkning inte har en aning om. Det handlar om vrål, ett vrål från djungeln. Nämligen djungelvrål. Ni vet det där goda godiset med smak av lakrits. Visste ni att den godissorten består av miniatyrer av flera djurarter och inte bara en? Jag har i hela mitt liv gått och trott att de små lakrisbitarna föreställde apor, precis som på framsidan av påsen, men det är bara en fjärdedel som är de människolinkande varelserna. Faktum är att det nästan ryms ett helt zoo där i påsen, åtminstone ett litet sådant med fyra djur: elefanter, lejon, papegoja/ ekorre och apor såklart. Jag hade lite svårt att se om ett av dem var en ekorre eller en papegoja. Konjunkturerna var mkt buckliga och svåra att tyda. Men efter en lång diskussion med mina room mates så kom vi fram till att det var en papegoja, eller överens och överens... vi var inte riktigt eniga. Jag däremot var mkt övertygad.

Jag ska försöka hitta bildbevis för detta. Dessutom måste jag få ett enigt svar från Malaco vad det egentligen är för djur. 
- Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Jessika

Du är för rolig.

2009-01-19 @ 20:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0