Je suis f r a n ç a i s !

Denna kväll kommer vara som en doft av paris, iaf för min del. Jag ska nämligen vara fransman. Det är inte ett spontant påfund som jag fått för mig bara sådär, utan jag ska nämligen på queernight. Min kära vän fyller år och det tyckte han skulle firas med att alla bytte kön för en natt. Självklart nappade jag på det, so here I'm klädd i blå-vit-randig tröja, basker och röd sjal. Eller sjal och sjal... jag hade nämligen ingen sådan så jag satte mig och häftade ihop ngt pappers servetter. Men det funkar det med. 

Mitt mål är att bli så fransk och snygg att jag slår min kära väns, värden/värdinnan, utklädnad. Han ska vara flygvärdinna, så jag har hårt motstånd. Men jag ska göra mitt yttersta för att vinna över honom. 

Juste: jag måste köpa en baguette oxå. Ingen fransman e fulländad utan en bit bröd under armen. 

- Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0