fisk

Jag och ngr kära vänner har en glödande plan till sommaren: vi ska gräva guld i Norge. fast vi skippar guldet och ersätter det med fisk istället. briljant jag vet. Vi ska åka dit och rensa fisk och komma tillbaka som miljonärer. För detta krävs det självklart en plan och självklart har vi det, iaf snart. lägenhet ska fixas och jag har bestämt att vi ska leva på ris som vi köper i sverige eftersom allt i norge är dyrt. först tänkte jag att nudlar var en bra ide, men tyvärr e en av mina kamrater gluten så det får helt enkelt bli ris istället. jaja. jag överlever nog någon vecka eller två utan mina lockiga små älsklingar. 





Kommentarer
Postat av: Lillemor

Nu har jag läst din blogg Julia, eller nja... inte hela men iaf alla inlägg som rymdes på den här sidan. Den är ju så himmla kul ju :D Du måste fortsätta skriva!

Ris blir bra föresten, lite enformigt kanske men billigt som satan och så har du ju rätt i att vi måste tänka på jessika också - som du skrev "hon är gluten" haha. Eller kanske snarare tvärt om? :S Najs att din pappa kanske kunde fixa lägehet till oss oxå, då blir det ju förmodligen ännu billigare. Jag kan verkligen se det framför mig. The fantastic four plus kanske några till. På dagen är vi skickliga fiskränsare (hmm.. kanske inte så flashigt men iaf) och på natten festernas partydrottningar (om än något fiskluktande). DaDam... Kommer på bio snart ;) Undrar om det är arton på klubbarna btw, om inte skulle det ju va asbra eller hur?!

Oj, nu blev det visst ett långt inlägg... tack för idag föresten, det var mysigt en fika. Carro var det speciellt kul att se, henne var det ju... vad sa vi nu?... ett helt år sedan jag såg. Men du har träffat henne lite oftare antar jag haha.

Aja, nu ska jag inte störa mer. Ha det bra vännen och lycka till på matten. (träna på funktioner det kommer garanterat på provet...jag fick ju MVG så jag vet mohahahah) XOXO Lillis

2009-01-12 @ 22:35:58
Postat av: Lillemor

Nu har jag läst din blogg Julia, eller nja... inte hela men iaf alla inlägg som rymdes på den här sidan. Den är ju så himmla kul ju :D Du måste fortsätta skriva!

Ris blir bra föresten, lite enformigt kanske men billigt som satan och så har du ju rätt i att vi måste tänka på jessika också - som du skrev "hon är gluten" haha. Eller kanske snarare tvärt om? :S Najs att din pappa kanske kunde fixa lägehet till oss oxå, då blir det ju förmodligen ännu billigare. Jag kan verkligen se det framför mig. The fantastic four plus kanske några till. På dagen är vi skickliga fiskränsare (hmm.. kanske inte så flashigt men iaf) och på natten festernas partydrottningar (om än något fiskluktande). DaDam... Kommer på bio snart ;) Undrar om det är arton på klubbarna btw, om inte skulle det ju va asbra eller hur?!

Oj, nu blev det visst ett långt inlägg... tack för idag föresten, det var mysigt en fika. Carro var det speciellt kul att se, henne var det ju... vad sa vi nu?... ett helt år sedan jag såg. Men du har träffat henne lite oftare antar jag haha.

Aja, nu ska jag inte störa mer. Ha det bra vännen och lycka till på matten. (träna på funktioner det kommer garanterat på provet...jag fick ju MVG så jag vet mohahahah) XOXO Lillis

2009-01-12 @ 22:37:20
Postat av: lillemor

Nu har jag läst din blogg Julia, eller nja... inte hela men iaf alla inlägg som rymdes på den här sidan. Den är ju så himmla kul ju :D Du måste fortsätta skriva!

Ris blir bra föresten, lite enformigt kanske men billigt som satan och så har du ju rätt i att vi måste tänka på jessika också - som du skrev "hon är gluten" haha. Eller kanske snarare tvärt om? :S Najs att din pappa kanske kunde fixa lägehet till oss oxå, då blir det ju förmodligen ännu billigare. Jag kan verkligen se det framför mig. The fantastic four plus kanske några till. På dagen är vi skickliga fiskränsare (hmm.. kanske inte så flashigt men iaf) och på natten festernas partydrottningar (om än något fiskluktande). DaDam... Kommer på bio snart ;) Undrar om det är arton på klubbarna btw, om inte skulle det ju va asbra eller hur?!

Oj, nu blev det visst ett långt inlägg... tack för idag föresten, det var mysigt en fika. Carro var det speciellt kul att se, henne var det ju... vad sa vi nu?... ett helt år sedan jag såg. Men du har träffat henne lite oftare antar jag haha.

Aja, nu ska jag inte störa mer. Ha det bra vännen och lycka till på matten. (träna på funktioner det kommer garanterat på provet...jag fick ju MVG så jag vet mohahahah) XOXO Lillis

2009-01-12 @ 22:38:01
Postat av: det funkar ju inte :S

Nu har jag läst din blogg Julia, eller nja... inte hela men iaf alla inlägg som rymdes på den här sidan. Den är ju så himmla kul ju :D Du måste fortsätta skriva!

Ris blir bra föresten, lite enformigt kanske men billigt som satan och så har du ju rätt i att vi måste tänka på jessika också - som du skrev "hon är gluten" haha. Eller kanske snarare tvärt om? :S Najs att din pappa kanske kunde fixa lägehet till oss oxå, då blir det ju förmodligen ännu billigare. Jag kan verkligen se det framför mig. The fantastic four plus kanske några till. På dagen är vi skickliga fiskränsare (hmm.. kanske inte så flashigt men iaf) och på natten festernas partydrottningar (om än något fiskluktande). DaDam... Kommer på bio snart ;) Undrar om det är arton på klubbarna btw, om inte skulle det ju va asbra eller hur?!

Oj, nu blev det visst ett långt inlägg... tack för idag föresten, det var mysigt en fika. Carro var det speciellt kul att se, henne var det ju... vad sa vi nu?... ett helt år sedan jag såg. Men du har träffat henne lite oftare antar jag haha.

Aja, nu ska jag inte störa mer. Ha det bra vännen och lycka till på matten. (träna på funktioner det kommer garanterat på provet...jag fick ju MVG så jag vet mohahahah) XOXO Lillis

2009-01-12 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0