Burn baby burn, disco inferno


Mina fejkglasögon har varit trasiga ett tag nu och det börjar kännas måste jag säga. Jag har ju inte längre någon fasad att luta mig tillbaka på en tidig onsdagsmorgon då det står kemi på schemat. Förr kunde jag iaf se smart ut. Nu e det inte lika lätt. MEN. Jag fick en idé igår hur jag ska lösa detta problem. Igår när jag skulle ta mig en liten runda i vårt kök för att hitta ngt smaskigt att tugga på så såg jag vår creme-brule brännare stå på hyllan. Då kom jag på att jag kunde svetsa ihop glasögonen genom att använda detta köksredskap. 

Det var en mkt praktisk idé tycker jag och dessutom ett multianvändning av denna brännare. En riktig bra-att-ha sak: fixar allt ifrån franska desserter till billiga plastglasögon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0