Ljug mer!

Det är en sak som jag inte riktigt kan förstå mig på; varför är det så fult att ljuga? Vem bestämde det? Vilken idiot. Att ljuga är underskattat. Jag lovar. Det är helt säker, bara det att alla inte har tänkt på det. Genom att ljuga skapar man så många möjligheter, eftersom man faktiskt kan hitta på vad som helst. Det kryddar upp samtalsämnerna och konversationerna från det gråa pratet om vädret mm. På så vis kan samtalen bli mycket roligare och vad spelar det då egentligen för roll om man nu inte såg den här roliga personen på gatan som man berättat om, eller om gårdagens galna händelser bara var ett rent påhitt? Ingen kommer ändå någonsin att få reda på sanningen och om de skulle göra det så blir det en kul grej i sig.

Jag uppmanar nu inte Sveriges befolkning till att ljuga mera.  Jag menar bara om du inte har någon upplevd historia att berätta; hitta på en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0