Detta inlägg heter inte "Hej mitt namn är Julia"

Ja, vi skulle kunna kalla mig för n nykomling, sure. men egentligen e jag redan bekant med bloggskrivandet, yes that's right. hade, eller har fortfarande rent fysiskt sätt, en blogg på bloggagratis.se. närmare bestämt var adressen jula.bloggagratis.se. som ni nu har märkt så har jag flyttat därifrån och skapat en ny blogg här. varför? ja, varför inte? det e skönt med förändring. 

Så, mitt första inlägg, eller andra om man ska vara exakt. hur som helst. jag tänker inte göra det här inlägget till "hej jag heter Julia"  som alla andra väljer att inleda deras bloggar med. jag tänker heller inte berätta vad jag tänker skriva om, för hur ska jag veta det? jag ser inte riktigt poängen eftersom ni och jag förhoppningsvis kommer att märka vad jag skriver om när när vi båda läser... på så vis blir det lite mer spännande. 

Kommentarer
Postat av: syster

men herregud, hur lyckas du?!

en hel jävla vit ruta runt XD

hahahah , det roligste är typ att jag verkligen vet att du inte gjort det med mening. du är aldeles för dålig på html verisionen för det hahahhaah (därmed INTE sagt att din design är ful, för den e fin:))

2008-09-22 @ 19:53:29
URL: http://diana.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0