Där var det bevisat

Okej, nu har jag det bevisat för mig själv; jag sover samtidigt som jag är vaken! Det handlar inte om djup sömn, men det räcker för att dra mig ifrån den verkliga världen till min egen. Det här får sina utslag under lektionerna, inte bra. Tydligen så har jag missat massa information om texten vi ska skriva, vilket betyder att jag har gjort helt fel. Suck. Nu förstår jag varför uppgiften hade varit så rolig. Jag hade nämligen hittat på det mesta själv... och efter att desperat frågat runt vad man egentligen skulle göra så blev uppgiften genast mycket tråkigare, typiskt. Nu har jag plöttsligt mycket att göra.    

Mot pluggandet och vidare...! :(

Kommentarer
Postat av: diana

haha!

så himla typiskt julia X)

2008-09-22 @ 19:47:12
URL: http://diana.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0