Årets största beslut; hur man ska vara klädd till skolfotot

Jag förundras av min syster. Det är ingen som kan föra ett levande samtal utan att få respons som hon. Då ämnet är morgondagens klädsel så imponerar hon ännu mer. Munnen går som en symaskin och tar slut lika ofta som man syr sig i fingrarna, hur ofta händer det? Jag har nu fått gå igenom en lång utläggning på vad hon ska ha på sig till hennes skolfot imorn, eller utläggning är nog fel ord, diskussion eller debatt passar bättre. Grejen var den att ingen svarade på hennes haglande frågor om strumpbyxor, örhängen och flätat hår, så när jag tänker efter skulle jag nog kalla det för en monolog. 
Jag förstår inte riktigt problemet i frågan. Om man har på sig snygga kläder varje dag, då borde det inte spela någon roll vad man väljer att fotas i. Så brukar jag tänka, men det gick inte riktigt ihop med åsikterna till systern min. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahhahahhahahahahahahahha. XD

2008-11-09 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0