Kom fram lilla tandborste

Okej. Detta kan låta aningen skumt, men jag har tappat bort min tandborste. Någonstans i lägenheten är den, frågan är bara: VAR? Den har rymt från mig, flytt sig väg eller så har den hittat ett gömställe för att skydda sig från mina sökande ögon. Jag vet tyvärr inte när hon rymde. (ja det är en hon för hon e blå och vit, alla tjejer har ju på sig det nu för tiden.) eftersom jag inte kan minnas när jag borstade tänderna sist... Heh busted. men vadå, man kan ju inte hinna med allt här i livet. ibland tar det helt enkelt för lång tid att borsta de vita tuggtänderna, eller huggtänderna.

Nej men jag brukar borsta tänderna, vare dag till och med, men nu har jag för tillfället inget minne av de senaste gångerna. det är inte precis dagens höjdpunkt om man säger så. Men just nu saknar jag min kära tandborste. jag måste gå och leta efter henne! annars kommer jag aldrig bli ren i munnen igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0