Såhär gick planerna

Mitt höstlov:

- Visst har jag druckit te, och lagom mycket pengar har spenderats på café.
- Mitt skrivande föll över jordens kant. Jag skyller på att det var pennan som slant. Men promenerat det har jag gjort markant.
- Kvällen för fest glittrade allra mest. Plugget var pest, men blev klart eftersom jag är bäst.
- Min kreativa sida hade låg nivå, men pratandet har bara flutit på.
-  Min halsduk revs upp efter mycket slit. Jag ville börja på en ny, så det var med flit. Dansen gick däremot skit. Jag provade i och för sig inte ens på, men det skulle nog gått dåligt ändå.


Om ni undrar varför jag rimmar så övar jag till jul. Det syns ganska tydligt att det här är en omgång i typiska  julklappsrim. De kännetecknas med att rimmen kläms fram bara för att de måste. övning ger förhoppningsvis färdighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0