Det luktar bränt...

Okej. Jag är en usel bagare, eller kanske bagerska. Hur som helst så är det inte min starka sida, tyvärr. Det är synd, speciellt när man ska bjuda franksagruppen på fika imorrn. suck. Jaja. Jag gjorde iaf ett försök, mitt bästa helt enkelt. men det räckte inte enda fram, eller jo... det blev ju muffins... men deras bruna yta råkade jag förvandla till renaste svart. 

Så vad ska jag göra nu? antingen så tar jag med mig de brända halvt äckliga skapelserna, eller så köper jag lite gifflar på vägen till skolan. Det får nog bli gifflarna, för jag tror inte jag vågar bjuda på de här kolklumparna. 

Kommentarer
Postat av: mamo

åh, goodie! då tar jag med mig pepparkakor!:)

2008-12-09 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0